BEN KİMİM?






SANEM AYTÜRE KIROĞLU


1979 yılında Eskişehir'de doğdum. 1990 yılında Eskişehir Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Keman bölümünü kazanarak Istvan Nemeth ile çalışmaya başladım.
1995 yılında Bülent Akdeniz ile keman çalışmalarıma devam ettim. Aynı yıl kurucularından olduğum Nemeth Kuartet ile yurt içinde ve dışında  konserler vermeye başladım.

1998 yılında Ayvalık'ta düzenlenen uluslararası yaz kursuna katılarak Ayla Erduran,Victor Pikaizen ve Valery Oistrakh ile çalıştım. Yine aynı yıl Fransa'da düzenlenen  Fimu Oda Müziği Festivali'ne katıldım. 1999 yilinda Eskişehir'de düzenlenen masterclassta Sergei Kravcenko ile çalıştım.

2000 yılında İzmir Devlet Senfoni Orkestrasının açmış olduğu sınavı kazandım. Aynı yıl Nemeth  Kuartet ile Eskişehir Büyükşehir Belediye başkanı Prof. Yılmaz Büyükerşen'in desteğiyle davet edildiğimiz Japonya'nın Shizioka kentinde gerçekleştirilen Youth Musician Festival'de ülkemizi başarıyla temsil ettik.

2002 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nda Prof. Hazar Alapınar'ın keman sınıfından mezun oldum.

2000 -2003 yılları arasında İzmir Devlet Senfoni Orkestrası’nda görev yaptım. 2003 yılında Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası’nda çalışmaya başladım.

2003-2004 eğitim öğretim yılında Uludağ Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nda keman öğretmenliği yaptım.

2008 yilinda Eskişehir Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvari'nda yüksek lisans eğitimimi tamamladım. Eğitimi sırasında devlet sanatçısı Tunç Ünver ile çalışmalarıma devam ederken aynı yıl  Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası eşliğinde H. Wieniawski'nin 2 numaralı keman konçertosunu seslendirdim.

2010 yılında yine B.B.D.S.O eşliğinde J. Haydn'ın Senfoni Konçertant adlı eserini seslendirdim. 30.Nisan 2015 tarihinde B.B.D.S.O sanatçılarından Mehmet Aybars ile birlikte J. S. Bach’ın re minör iki keman için konçertosunu ve P. Sarasate‘nin Navarra adlı eserini Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası eşliğinde seslendirdim. Aynı yıl aynı programı ekim ayında Bulgaristan’ın Shumen kentinde Shumen Filarmoni Orkestrası eşliğinde gerçekleştirdik.

2015 yılında Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası sanatçıları ile kurduğumuz Uludağ Yaylı Çalgılar  Kuarteti ile Bursa, Bandırma ve Eskişehir'de başarılı oda müziği konserleri gerçekleştirdik.

2014 yılında Christophe Bossuat'ın öğrencisi olarak European Suzuki Association   Suzuki Keman Eğitmenlik Sertifikası'nı aldım.

8-13 Ağustos 2017 tarihleri arasında Letonya'da düzenlenen Suzuki Workshop'a gözlemci eğitmen olarak katıldım .

25-30 Eylül tarihleri arasında Polonya'da  Gdansk Suzuki Yetenek Geliştirme Enstitüsü'nde okulun kurucusu ve pedagog Anna Podhajska ile çalıştım .

Halen Bursa'da Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası keman sanatçısı olarak görevimi sürdürüyor ve  aynı zamanda  Suzuki metoduyla keman eğitimi  vermeye devam ediyorum.




                             Christophe Bossuat ile Ankara'daki Suzuki eğitimimden fotoğraflar...



                                             
                                         Türkiye'de gerçekleşen ilk Suzuki Teacher Training 




                                           
                                                 Letonya Suzuki Workshop - Ağustos 2017 
                                                                   Koen Rens ile ...



                                                  Letonya Suzuki Workshop -Ağustos 2017 





       


Polonya- Gdansk Suzuki Institute Center for Talent Development
Kurucusu Pedagog Anna Podhajska ile ...




Yorumlar

Popüler Yayınlar